Eat your enemy

January 6, 2011

Brý deň ^^

~CN BLUE – Love~

Dneska som vstala o ôsmej a sama od seba. JA sama od seba. Aj tak, dnes sa -skoro- nič nestalo. Teda ak nerátam že sme sa s mamou rozprávali o tom aká som bola keď som bola malá. A mi povedala že v prvej triede som do učiteľky hodila rožok (x’D) kvôli tomu že mi dala trojku z diktátu ^^” Aspoň viem, že nervy som chytala už v prvom ročníku :D.  A potom sme pozerali moje staré žiacké knižky *face – prvéčoprídepodruku* ‘Tvrdí o sebe že je hermafrodit.’ ‘Aj po upozornení vrieska.’ ‘Utrela si ruky do spolužiačkinej mikiny.’ EHM :’D.  Potom full fancams z koncertov (yep, dennodenná záležitosť :D).

~SHINee – Love still goes on~


Musím  ešte na cvičiť na klavíri, nájsť bielu olejovú farbu + dokončiť obraz a dokopať sa urobiť si projekt :D A tak strašne sa mi nechce .__.  ^^”. Aspoň klavír dneska musím dať :’).

A ešte niečo.  Už viem čo mi pri písaní včerajšieho článku ‘vyprdlo z hlavy’. Tak aspoň teraz. Všetko najlepšie Yoseob ^^ :3 A to som si to pri písaní článku ešte pripomínala :’) Nevadí xD.

~2NE1 – I Don’t care~

Som ešte niečo chcela ale už neviem čo :’) Kebyže si spomeniem tak dopíšem do článku :DD. Ehm :D

Pozrela som si ešte zopár ep. Oh my school. Blázni :3 :D. Celý čas som sa na tom smiala :’D.

A to je asi všetko z mojho celkom nezaujímaveho dňa :’)

Bye ^^


4 Responses to “Eat your enemy”

  1. Shinjitsu♥ Says:

    ten rožok akože ..to zabilo xD musíš zistiť, že či mal a aku naplň xDDDDDDD
    ~tie zápisy zneju užasne..xD a kto ti uveril, že si hemafroid? :33 no ujeby pri tom XDDD

  2. Keiko-chan Says:

    to s tím hermafroditem XD ….ty mě jednou zabiješ XD ….jinak moc ráda budu zase tvoje SB, hned si tě jdu zapsat ^_^

  3. Miha Says:

    ‘Tvrdí o sebe že je hermafrodit.’ najviac zabilo. :D:D
    Mňa už teší, že je fancams pomaly menej a menej. Nie, že by som ich nerada pozerala, práve, že naopak, ale mne sa proste… nechce. :’D
    Jé, aj ty hráš na klavíri? ^^ A hráš aj niečo z k-popu alebo j-rocku? >:D :3
    Oh! My School je jedna z najviac epic variety shows aké existujú… :D Úžasnú kombináciu ľudí tam majú. <3 :D


Leave a comment